בניית אתרים לחברות נדל"ן

בשנים האחרונות גבר הביקוש לאתרים בנושאי נדל"ן ובנייה. זהו פועל יוצא מעליית הביקוש לנדל"ן במדינת ישראל, דבר שגרם לעליית מחירי הדירות הבתים והמגרשים. אתרי נדל"ן רשמו התעניינות גוברת והולכת של גולשים בשנים אלה. המטרה היא ליצור אתר מהיר ודינאמי המאפשר לבעלי האתר לשנות ולעדכן תכנים לפי ראות עיניהם ובמהירות. העדכונים באתר ייעשו ע"י עובדי חברת הנדל"ן ולכן מערכת עדכון הנתונים בנויה כך שגם מי שאינו בקיא ברזי ה-HTML ותוכנות הפיתוח האחרות לאינטרנט יוכל לשנות תכנים, לעצב תכנים וטקסטים ולעדכן תמונות ואלמנטים גרפיים באתר.

אתר נדל"ן טיפוסי יהיה מורכב מ כ 5 אלמנטים עיקריים דף הבית – זהו הדף החשוב ביותר ,למעשה זהו דף הנחיתה של האתר כאשר ממנועי החיפוש והלינקים החיצוניים – רובם יגיעו לדף זה ולכן זה הדף שאמור לעשות הכי הרבה רושם ולהעביר את המסר המרכזי של החברה דף זה אמור להיות יחסית קל בגודלו , לא יותר מ 100 קילובייט ואמור להשאיר את הרושם החזר ביותר. בד"כ דפי נחיתה ראשיים מורכבים מאנימציית פלאש מרשימה ואיכותית, הלוכדת את העין ומרכזת את המבט כלפי מטה.

בשורות שמתחת לאנימציית הפלאש ניתן למצוא את המסר המרכזי של האתר אם זה מבצעים אטרקטיביים, מוצרים ראשיים וכו'. סמוך לשורות אלה או מתחתם נוכל למצוא את מרכיב הצור קשר. אפשרות לגולשים באתר לחזור לחברת הנדל"ן ולבקש מידע נוסף או להזמין מוצרים ושירותים.

דף אודות האתר – שבו מרוכז כל המידע בכללי על החברה ופועלה, מפת הגעה ואפשרות ליצירת קשר דף מוצרים – מין גלריית מוצרים שמציגה את מוצרי החברה בסמוך לתמונות רלוונטיות וניתן לחפש מוצרים או להגיע למוצרים דרך דפדוף מטה בקטגוריות ותתי קטגוריות. דף חיפוש – המאפשר לחפש בכל האתר אזכורים למילות המפתח הרלוונטיות שגולשים יכולים לרצות לקבל מידע נוסף עליהם.

דף שאלות נפוצות וצור קשר – מאגר של שאלות תכופות הנשאלות בד"כ ע"י הלקוחות ויכולות להקל על הכרת המוצרים ופעילות החברה. מידע מעין זה יכול לעזור גם בצמצום זמן מתן השרות של עובדי חברת הנדל"ן ללקוחות פוטנציאלים.